1. Iedereen die een reservatie maakt bij Abiqua via de website, per mail of telefonisch verklaart zich akkoord met onze huisregels.
  2. Voor het in gebruik nemen van onze saunafaciliteiten dient u eerst een douche te nemen.
  3. Kinderen dienen steeds onder toezicht te blijven van een volwassen persoon.
  4. Abiqua heeft het recht om mensen te weigeren om welke reden dan ook.
  5. Huisdieren zijn niet toegelaten.
  6. Het is verboden om binnen te roken. Buiten zijn er asbakken voorzien.
  7. Het is verboden om in ons complex producten toe te voegen aan de jacuzzi of het zwembad.
  8. Het is verboden drank of eten te verbruiken in onze sauna's, stoomcabine, jacuzzi of zwembad.
  9. Het gebruik van badslippers is verplicht.
  10. Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor het correcte gebruik van al onze faciliteiten. Abiqua kan in geen geval verantwoordelijk worden gesteld voor ongevallen, ongelukken, lichamelijke of materiële schade die veroorzaakt worden door het verkeerdelijk gebruik van de tot uw beschikking gestelde faciliteiten. Abiqua kan tengevolge ook nooit in gebreke gesteld worden.
  11. De directie is niet verantwoordelijk voor het verlies van goederen.
  12. Instellingen van de apparatuur worden door de klant niet gewijzigd.
  13. Wanneer er schade wordt toegebracht aan het complex bent u verplicht de schade te vergoeden.
  14. Wanneer de toegebrachte schade tot gevolg heeft dat het door u gehuurde complex niet meer 100% kan functioneren, zal een schadevergoeding van 715.00€ per dag moeten betaald worden te rekenen van de dag waarop de schade werd toegebracht tot en met de dag waarop deze hersteld werd.
  15. Na 22 uur wordt de stilte in de complexen gerespecteerd, indien men dit niet doet dan kan de verhuring voor alle aanwezige personen beëindigd worden en word de verhuurprijs volledig aangerekend. Dit zal zeker gebeuren door klachten van onze buren of interventie van de politie voor overlast, GAS boetes vallen ten laste van de klanten.
  16. Het is verboden om eigen dranken en maaltijden mee te brengen naar het saunacomplex. Ter voorkoming is het verboden om sporttassen of zakken mee te nemen in de ruimte. Deze worden op de balie bewaard tijdens uw verblijf
  17. Annuleren kan tot twee dagen ( 48u ) voorafgaand aan uw boeking. Hierna wordt het volledige bedrag aangerekend indien u niemand anders in uw plaats laat komen. Het betaalde voorschot wordt NOOIT teruggestort. Indien de annulatie minimum twee dagen vooraf geschiedde kan het voorschot wel éénmalig opnieuw gebruikt worden voor een andere reservatie indien deze binnen de 14 dagen plaatsvindt. Het eventueel betaalde saldobedrag (nl het bedrag bovenop het voorschot) wordt wel teruggestort indien de annulatie twee dagen vooraf geschiedde.
  18. Automatische annuleren gebeurd indien het voorschot 24u voor de reservering nog niet op onze rekening staat. Wij nemen geen voldoening met een betaalbewijs aangezien er instant betalingen mogelijk zijn of rechtreeks via onze website kan betaald worden.
  19. Bij het niet opdagen zal u een mail ontvangen om binnen de 7 dagen het volledige bedrag te storten. Bij het negeren hiervan wordt uw dossier automatisch aan het incassobureau overhandigd en wordt u ingebreke gesteld om het bedrag verhoogd met 15% administratie- en gerechtskosten (met een minimum van 200€) te vereffenen.
  20. Bij het laattijdig verlaten van het complex ( meer dan 10 min. ) zien wij ons verplicht uw een boete aan te rekenen van 20.00€ per persoon die mee in het complex verbleef, dit met reden omdat wij voldoende tijd nodig hebben om het copmlex te reiningen voor de volgende klanten.
  21. Verboden drugs te gebruik in onze complexen ook de slagroompatronen zijn verboden, indien wij constateren van het gebruik ervan kunnen wij uw sauna sessie onmiddelijk beëindigen en zal het volledige bedrag alsnog aangerekend worden.
  22. Wij zijn niet verantwoordelijk voor gebeurlijke ongevallen.
  23. De bedragen getoont van de reservering module zijn indicatief de juiste prijzen zijn te vinden https://www.abiqua.be/sauna/saunas/prijzen 
  24. Stempels Loyaliteits kaart ( klantenkaart ) kan enkel op 1 kaart per volledige betaalde boeking in onze welness.
  25. Het inleveren van een volle Loyaliteits kaart ( klanten kaart ) kan bij de eerst volgende boeking in mindering gebracht worden.